051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

سئو و بهینه سازی چیست

بهینه سازی چیست

هنگامی که به وسیله یک موتور جستجوگر به دنبال یک مطلب خواص میگردید  حتما به این موضوع توجه کرده اید که برخی از وب سایتها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه و در رتبه های بالا تری نمایش داده می شوند و این امر بدین معنی است که سایت برای موتور جستجو گر جالب است که آن را در رتبه بالاتری قرارداده است. بهینه سازی صفحات وب را میتوان اینگونه معنی نمود که شما با علم سئو و کلمات کلیدی و… بتوانید در صفحات نخست موتور های جستجو یافت شوید.
اهمیت این موارد  از آنجایی به بوجود می آید  که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند . در مقالات قبلی در مورد طراحی سایت بهینه  و سئو کمی سخن گفتیم و مجدد نیز خلاصه ای از سئو را برایتان بازگو می نمائیم

SEO چیست؟

معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، به معنی بهینه سازی برای موتور جستجو می باشد. سئو(seo) یعنی ساخت سایتی و یا طراحی قالب وردپرس که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده باشد. بهینه سازی وب سایت بدین معنی است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ از امتیاز بالایی برخوردار باشید و اهمیت سئوناشی از آن است که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطالب یا محصول مورد نظر خود استفاده می نمایند.
به عنوان مثال در جستجوی افراد از طریق  گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج نگاه می کنند پس این مسأله الزامی است که سایت شما دارای سئوی خوبی باشد.

عمل بهینه سازی در موتورهای جستجو متفاوت است و  خزنده ها و روبات های موتورهای جستجوگر درون سایت شما به کاوش میپردازند و قسمت هایی همچون مطالب کلمات کلیدی متاها و توضیحات و … سایت را بررسی مینمایند و مطالب شما را  پیدا و فهرست بندی می کنند. متاسفانه تمام خزنده ها به یک صورت عمل نمی کنند. برای مثال اگر سایت شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد. یکی از کارهایی که متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهند، دنبال نمودن تغییر الگوریتم موتورهای جستجو و هماهنگ نمودن سایت دادن خود با این الگوریتم ها می باشد.

چه سایت هایی به SEO احتیاج دارند؟

اگر هدف مدیران یک وب سایت جذب کاربر به سایتشان میباشد باید وب سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنند
هر وب سایتی که به سوی تجارت حرکت می کند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد، و مطالعات نشان داده است که تعداد زیادی  از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید SEO را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که SEO شما را به مسابقه بزرگ می برد که شما باید برنده این مسابقه باشید  و شما را در بازار معرفی میکند.

سئو و بهینه سازی

به استاندارد سازی و بهبود فاکتورهای داخلی و خارجی یک وبسایت به منظور افزایش ترافیک و بازدید سایت از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل  و یاهو را سئو (SEO) یا بهینه سازی وبسایت می گویند.

چرا ما به سئو و بهینه سازی سایت ( SEO ) نیاز داریم؟

بهتر است این نکته را بدانیم , داشتن یک وبسایت گام نخست برای ورود به دنیای مجازی وب  و ایجاد کسب کار جدید است برای کسب موفقیت های همچون فروش در اینترنت و برندینگ فعالیت های دیگری و گامهای دیگری  همچون بهینه سازی وبسایت سئوی سایت ، تبلیغات دائمی وبازاریابی اینترنتی را برداشت . اغلب موفقیتهای بوجود آمده  یک سایت را سئو بوجود خواهد آورد، چراکه در بازاریابی اینترنتی یا همان Internet Marketing  وبسایتهای موفق خواهند بود که برای موتورهای جستجو حرفه ای تر بهینه سازی شده باشند تا رتبه (Ranking) و امتیازبیشتری را در موتورهای جستجوگر کسب نمایند.و در موتورهای جستجوگری همچون گوگل و یاهو و… در رتبه های اول قرار گیرند.
آیا می دانید از حدود ۲٫۶ میلیارد کاربر اینترنت در جهان وجود دارد که ۷۴% آنها از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایتهای جدید و مطالب مورد نظر خود استفاده می کنند؟!
آیا می دانید پر بیننده ترین سایتها در کشور ایران گوگل و یاهو می باشند؟!
حال سهم ما از این موتورهای جستجوگر چقدر است؟

شرکت توس وب آماده دریافت هر گونه سفارش طراحی سایت وردپرس و طراحی قالب وردپرس با سئو بالا و بهینه بودن برای موتور های جستجوگر می باشد.

سئو و بهینه سازی چیست

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
کلمات کلیدی:

اشتباهات رایج در طراحی سایت

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم