051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

طراحی سایت متناسب با علایق و سلیقه کاربران

از آنجا که مقالات و توصیه های فراوانی در زمینه طراحی سایت متناسب با علایق کاربران وجود دارد، ما هم در این مقاله چندین نکته مهم و کاربردی را بیان میکنیم تا با استفاده از آنها website خود را طوری طراحی کنید که برای کاربران و بازدیدکنندگان مفید و قابل استفاده باشد.

اگر طراحی وبسایت شما به گونه ای باشد که تمام افراد نتواند از آن استفاده کند، پس افراد خودشان را برای دیدن مجدد website  شما به زحمت نمی اندازد. وبلاگ شما باید کاربر پسند باشد (رابط کاربری مناسب داشته باشد) و مهم نیست که زمینه کاری شما حول چه موضوعی است و website شما درباره چیست، این مهم است که نگرش اصلی در طراحی سایت شما، کاربران و علایق آنها باشد. کاربران ، بازدیدکنندگان و مخاطبان شما باید هدف اصلی فرآیند طراحی site شما باشند.

HTML  سایت شما

تعدادی از نسخه های خاص کدهای HTML وجود دارند که مشکلاتی را برای برخی از بازدیدکنندگان ایجاد می کند. این به این دلیل است که چون سخت افزار سیستم های کامپیوتری دیر به دیر به روز رسانی می شوند بسیاری از نسخه های جدید را پشتیبانی نمی کند. در حقیقت پس از به بیرون آمدن این تکنولوژی ها، چیزی حدود یک سال زمان می برد تا نسخه های جدید در سیستم های کامپیوتری وارد شود.

سرعت لود

هر روز به تعداد افرادی که از اینترنت استفاده میکنند افزوده میشود و وارد  دنیای مجازی وب می شوند اما این بدین معنی نیست که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شما است. تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده است که سرعت لود صفحه مهم ترین فاکتور رنکینگ  می باشد. یک مشتری بالقوه علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب سایت شما از دست می دهد اگر بعد از چند ثانیه هیچ بخشی از سایت بالا نیاید. پس وبلاگ خود را سبک و روان طراحی کنید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید.

محتوا

تمامی متخصصان حرفه ای  طراحی سایت عقیده دارند که محتوا سلطان و پادشاه site است و نقش کلیدی دارد. محتوا همان عنصری است که موتورهای جستجوهایی مثل گوگل و یاهو آن را  می بیند و به آن توجه می کنند. همچنین مهم ترین فاکتور در صفحه است که بازدیدکنندگان آن را می بینند.

محتوای وبلاگ شما باید به گونه ای باشد که بر بازدیدکنندگان تأثیر بگذارد و آن‌ها را در نزد شما نگه دارد، آن وقت است که می توانید منتظر بازگشت مجدد آن ها  باشید.

رنگ

رنگ ها می توانند نقش مهمی در

طراحی سایت

شما داشته باشند. حتی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید. رنگ ها بر قابلیت استفاده site  تأثیر مهمی دارند. رنگ هایی هستند که در کنار هم جلوه خاص و زیبایی را به وبلاگ شما می بخشد و رنگ هایی هم وجود دارند که آن قدر پر رنگ و جیغ هستند که کاربران به محض  دیدن  آن سایت شما را ترک میکنند.

موارد ذکر شده تنها تعدادی از نکات مهم در طراحی site می باشد که هر چند ابتدایی هستند ولی بسیار کاربرد و پر اهمیت هستند که در عین سادگی بسیاری از صاحبانsite به آن ها توجه نمی کنند. پس آن ها را حتماً جدی بگیرید و و آنها را امتحان کنید. در پایان نتیجه را نسبت به حالت قبل مقایسه کنید و متوجه تأثیرات این نکات شوید.

طراحی سایت

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

background-image در css

آموزش php – قسمت اول – آموزش نصب xampp

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم