051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

فروشگاه قالب وردپرس

ما اولین فروشگاه قالب وردپرس دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنایع به آدرس www.shop.2sweb.ir هستیم که با هدف ارائه محصولات کاملا بومی و ایرانی این فروشگاه قالب وردپرس را راه اندازی کرده ایم و هدف بعدی از راه اندازی این فروشگاه قالب وردپرس ارائه قالب های وردپرس آماده با قیمتی ارزان بوده و شما می توانید با کمترین هزینه صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید.

تمامی قالب های این فروشگاه دارای پنل تنظیمات اختصاصی و حرفه ای بوده و ما صاحب امتیاز تمامی طرح های این فروشگاه می باشیم و تمامی قالب های این فروشگاه از ابتدا توسط توس وب طراحی و برای فروش ارائه شده است و هیج گونه فارسی سازی و یا ریپ قالب صورت نگرفته است که ما به این موضوع افتخار می کنیم و به همین دلیل تمامی محصولات دارای پشتیباتی دائمی بوده و ما تلاش می کنیم که با ارائه خدمات حرفه ای  رضایت تمام خریداران را جلب کنیم در این فروشگاه قالب وردپرس شما می توانید انواع مختلف قالب وردپرس را مشاهده کنید

محصولات فروشگاه قالب وردپرس :

قالب وردپرس شرکتی

قالب وردپرس فروشگاهی

قالب وردپرس مذهبی

قالب وردپرس خبری

قالب وردپرس تفریحی

 

ما پس از مشاهده استقبال افراد از قالب های فارسی وردپرس و قالب های ایرانی تصمیم به گسترش این کار گرفتیم و با هدف افزایش محصولات و ارتقاع سطح کیفی محصولات و خدمات در اولین قدم اقدام به ثبت شرکت کرده و کار را به صورت کاملا حرفه ای پیش گرفتیم و خوشحالیم که توانسته ایم تمام مشتریان و افرادی که از فروشگاه پوسته وردپرس توس وب خریداری کرده اند را راضی نگه داریم .

هر روز با گسترش دنیای وب و آمدن سیستم های جدید مشتریان انتظار قالب های وردپرس جدید و با تکنولوژی روز را دارند در ابتدای کار ما قالب هایی را به صورت HTML4 طراحی و برای فروش ارائه می کردیم اما با گذشت زمان به درخواست مشتریان در طراحی قالب های وردپرس جدید قالب هایی به صورت HTML5 و CSS3 و ریسپانسیو با پنل حرفه ای تر و کارآمد تر و نیز به صورت ۱۰۰ درصد داینامیک و البته بهینه سازی قالب قبل از درج و ارائه در فروشگاه پوسته وردپرس توس وب صورت گرفت.

ما همه روزه در حال برنامه ریزی جهت ارتقاء فروشگاه هستیم و تلاش میکنیم قالب هایی که شما عزیزان به دنبال آن هستید را طراحی و برای فروش ارائه دهیم.قالب هایی که دارای سرعت لود بالا , سئو بالا , کیفیت کد نویسی بالا و مهم تر از همه خدمات پشتیبانی حرفه ای باشند.

یکی از برتری های فروشگاه قالب وردپرس توس وب این است که طراحی تمام قالب ها توسط تیم طراح توس وب انجام شده و کیفیت محصولات در یک سطح بوده و محصولی با کیفیت پایین نداریم!! و نکته قابل توجه دوم اینکه با توجه به اینکه یکی از هدف های اصلی ما جلب رضایت مشتریان بوده و مشتریان ما در مرحله اول از ما کیفیت و پشتیبانی را میخواهند  ما به هیچ وجه محصول و قالب وردپرس مربوط به افراد و یا سایت های دیگر و طراحان دیگر را در فروشگاه قالب وردپرس درج نکرده ایم و نخواهیم کرد و هدف اصلی ما از عدم قبول قالب های دیگر جهت فروش فقط و فقط حفظ کیفیت کار بوده.

از دیگر مواردی که ما در طراحی ها به آن توجه زیادی داشتیم این است که افرادی که تا کنون با وردپرس کار نکرده اند و یا اطلاعات اندکی در مورد قالب وردپرس و پوسته وردپرس دارند بدون داشتن تجربه مدیریت سایت و مدیریت قالب وردپرس بتوانند قالب های فروشگاه توس وب را مدیریت کنند و در کنار این موضوع باز هم فایل ها و مقالات آموزشی برای مدیریت قالب وردپرس آماده شده است.

با گذشت زمان ما ارائه هاست و دامنه را نیز به فروشگاه قالب وردپرس اضافه کردیم و در جهت کمک به افرادی که اطلاعاتی در مورد راه اندازی سایت نداشته اند توانستیم گام های موفقی را برداریم به نحوی که در مدت زمان بسیار کوتاه یک سایت را که شامل هاست و دامنه و قالب وردپرس بوده را راه اندازی می کنیم و به مشتریان تحویل می دهیم.

در بحث کیفیت نیز سعی شده قالب وردپرس به نحوی طراحی شود که در آن تمام اصول سئو و بهینه سازی رعایت شود و نتیجه این شده که بسیاری از مشتریان ما در حال حاضر صاحب وب سایت هایی با رتبه بالا باشند و بتوانند با یک قالب ارزان قیمت کسب و کار خود را متحول کنند .

در صورتی که پیشنهاد و یا انتقادی در مورد فروشگاه ما دارید می توانید با ما در میان بگذارید.

راه های ارتباطی فروشگاه قالب وردپرس توس وب :

وب سایت :www.shop.2sweb.ir

ما با شعار “به کیفیت و مشتری مداری می اندیشیم ” پیش بسوی آینده در حال حرکت هستیم و تلاش خود را میکنیم که با تکنولوژی روز قالب هایی با کیفیت و مدرن را طراحی و تولید کنیم.

 

 

 

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (4 امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

طراحی سایت

سئو و بهینه سازی

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم