051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم

وقتی شما جهت  بهینه سازی وبسایت خود برای موتور‌های جستجو همچون گوکل یاهوو بینک  میخواهید تمام تلاش خود را بکار گیرید . مطالب و موضوعات خوب میتوانند کاربران شما را تحت تاثیر قرار دهند و آنها را به وبلاگ شما بازگردانند باید بتوانید از فن نوشتن استفاده کنید و مطالبی جالب و خوب بنویسید

بی شک بازدید شما رابطه مستقیمی با موتورهای جستجو دارد و شما باید محتوای خوب تولید کنید تا موتورهای جستجو به شما اهمیت دهند

چطور با مطالب خوب بازدید بگیریم

اگر مطالب مفید و خوبی بنویسید ، در جذب کاربرها  شانس بیشتری خواهید داشت . وقتی خوانندگان وبسایتتان تصمیم به اشتراک گذاری مطلب وب سایتتان شبکه های اجتماعی میگیرند ، شما یک لینک از شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید .

تا به حال پیش آمده  است که از یک پست یا مطلب آنقدر خوشتان بیاید و آن را برای دوستانتان ارسال کنید ؟ آیا دوستانتان از آن مطلب خوششان نیامده است و آن را منتشر نکرده اند ؟ دوستان وبازدیدکنندها ، به  سایت  شما وارد میشوند و اگر از مطلب شما خوششان بیاید ، مسلما دوباره آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهند کرد.

حتی شاید افرادی  با خواندن مطلب شما ، ایده ای برای یک مطلب جدید به ذهنش برسد و آن را در وبلاگ خود منتشر کند و به سایت شما لینک بدهد.

شما چرا اینجا (در وب سایت ما) هستید ؟ در جواب میتوانم بگویم : مطلب جدیدی منتشر شده است و شما در حال خواندن آن هستید ، آیا غیر از این است ؟. به کاربران خود مطالب جدید و خوب آموزش بدهید تا آنها نیز برای شما کاری انجام بدهند و یا هر روز یا چند روز به سایت شما سر بزنند و مطالب جدیدتان را بخوانند . مطمئن باشید که خیلی از کاربران دوستانی دارند که در طی روز از آنها درباره سایتهای خوب و با ارزش میپرسند .

چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم

سعی کنید که آنقدر به کاربران نزدیک بشوید تا اول از همه سایت شما را به دوستان خود معرفی کنند . شاید این روش به طور مستقیم به دریافت لینک مرتبط نباشد ، اما حلقه ایجاد لینک گسترده تر میشود. ساخت لینک یا link building مثل این میماند که شما از دوستانتان بخواهید که شما را به دیگر دوستانشان معرفی کنند . در این حالت ، شما فقط کاربر را برای خواندن مطالب تبلیغاتی خود دعوت نمیکنید ، بلکه با مطالب خوب از آنها پذیرایی میکنید و اگر آنها به محصول و یا خدمات شما نیاز داشته باشند ، از صفحه مخصوص به آن دیدن می‌کنند و از محصول و یا خدمات شما استفاده می‌کنند.

چطور بازدید وب سایت خود را بالا ببریم

 

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
کلمات کلیدی:

اشتباهات رایج در طراحی سایت

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم