051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

نصب وردپرس محلی

نصب وردپرس محلی

وردپرس برای نصب روی هاست طراحی شده است علاوه بر این شماقادر هستید وردپرس را به روشهای گوناگون حتی روی کامپیوتر نصب کنید.

برای اجرای وردپرس به PHP، MySQL، وب سرور و خود وردپرس احتیاج است. نصب و پیکربندی همه اینها برای افراد مبتدی ممکن است بسیار سخت و پیچیده باشد.خوشبختانه بسته‌های رایگان بسیاری برای نصب وردپرس برروی ویندوز وجود دارد. این بسته‌ها رنج نصب ابزار مورد نیاز را از شما خواهند گرفت! ابزاری مانند php, MySQL، وب سرور و در برخی موارد خود وردپرس! این برنامه‌های ساده به شما این اجازه را می‌دهند تا از وردپرس در ویندوز ۷، ویستا و XP استفاده کنید.

ابزار رایگان نصب وردپرس بر روی کامپیوترهای ویندوزی

(به ترتیب سهولت استفاده)

الف) BitnamiWordPressStack

این برنامه ساده‌ترین راه برای نصب وردپرس بر روی کامپیوترهای ویندوزی است. تمام احتیاجات را بصورت یکجا برای شما نصب خواهد کرد. php، MySQL، آپاچی و وردپرس در پک دانلود شده وجود دارد و بدون خونریزی برای شما نصب خواهد شد! البته این پک فقط برای ویندوز نیست و می‌توانید برای دیگر سیستم‌عامل‌ها نیز دانلود و نصب کنید.

ب) MicrosoftWebMatrix

Microsoft WebMatrix یکی از جدیدترین عرضه‌های مایکروسافت است. این ابزار رایگان IIS را بجای آپاچی نصب و استفاده می‌کند. بزرگترین مزیت Microsoft WebMatrix این است که با خود ویرایشگر وب کاملی دارد که به راحتی می‌توانید وردپرس خود را ویرایش کنید. همچنین دارای یک FTP-Server داخلی است که این امکان را به شما می‌دهد فایل‌هایتان را در سرورتان آپلود کنید.

پ) XAMPP

این هم ابزاری نسبتا قدیمی برای جلوگیری از زحمت نصب php و MySQL و آپاچی برروی کامپیوتر. این ابزار خود وردپرس را بصورت مستقیم نصب نخواهد کرد اما نصب وردپرس بعد از نصب موارد مورد نیاز کار سختی نیست.

ت) Wamp Server

WampServer نیز مانند XAMPP کار می‌کند. تمامی موارد نصب شده با XAMPP را نصب کرده و phpMyAdmin را نیز به آن اضافه می‌کند. و بعد از آن به راحتی می‌توانید وردپرس را برروی آن نصب کنید. نسخه قدیمی‌تر ومپ سرور چندان با ویندوز ۷ سازگار نیست اما خوشبختانه ویرایش جدید آن با تمام نسخه‌های ویندوز کاملا پایدار است.

نحوه نصب وردپرس برروی سرور محلی

برای نصب وردپرس برروی سرور محلی باید ابتدا فایل زیپ آنرا دانلود کرده برای اینکار می توان از سایت های مختلف به فایل مورد نظر دست یافت .بعداز دانلود برای نصب باید به ریشه سرور خود بروید یعنی محلی که سرور محلی را ذخیره  کرده اید مثلا اگر سرور محلی Xampp باشد و آنرا در درایو C ذخیره کرده اید باید این مسیر را بپیمایید:

C:\\Xampp\\htdocs

بعد از باز کردن پوشه htdocs باید فایل زیپ ورد پرس را در این محل  Extract و از حالت فشرده خارج  نمایید.

پس از استخراج و پیش از شروع نصب ، باید یک دیتابیس ایجاد نمایید. برای انجام این کار، مرورگر خود را باز کنید و درمحل آدرس دهی این مسیر را تایپ نمایید:

http://localhost/phpmyadmin/

ایجاد دیتابیس در phpmyadmin

و سپس در کادری که در کنار یا بالای آن نوشته شده “ساخت یک پایگاه داده جدید” نام پایگاه داده را می نویسیم به عنوان مثال wordpress با کلیک برروی ساختن پایگاه داده ایجاد می شود.
و بعد به مسیری بروید که وردپرس را در آن نصب کردید.

C:\\Xampp\\htdocs\ wordpress

از فایلهای موجود در پوشه ی wordpress فایل wp-config-sample.php را پیدا کنید. ابتدا نام فایل را به wp-config.php تغییر دهید. و بعد فایل را باز کنید. و کدهای زیر را پیدا کنید.

تنظیمات wp-config

حالا باید کدهای بالا را مانند نمونه تغییر دهید.

database_name_here : نام دیتابیسی را وارد کنید که در phpmyadmin ایجاد کردید.
username_here : به جای این عبارت کلمه ی root را قرار دهید.
password_here : این عبارت را پاک کنید. و چیزی تایپ نکنید. البته اگر برای mysql خود پسورد تعریف کردید باید آن را وارد نمایید.

مانند :

تنظیمات wp-config

حالا فایل مورد نظر را ذخیره کنید. و در مروگر خود مسیر زیر را تایپ کنید.

http://localhost/wordpress

صفحه ای که باز می شود به شکل زیر است :

نصب وردپرس محلی

در این صفحه شما می توانید عنوان سایت خود، شناسه ی ورود ، رمز ورود و همچنین ایمیل خود ار وارد نمایید. پس از وارد کردن این اطلاعات برروی راه اندازی وردپرس کلیک نمایید.
بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه مدیریت پنل وارد می شوید که تصویر آن به صورت زیر می باشد.

صفحه ی پیشخوان وردپرس

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا نسبت به طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت وردپرس

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم