051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

طراحی قالب وردپرس

یکی از مهم ترین خدمات توس وب ، طراحی قالب وردپرس می باشد . وردپرس ، در حال حاضر به عنوان یکی از برترین و کارآمدترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می رود. سئوی  بالا و بهینه بودن برای موتور های جستجو ، پنل مدیریت ساده و در عین حال قدرتمند ، امکانات، افزونه ها و قابلیت های زیاد و انعطاف پذیری بالا و… تنها بخشی از مواردی می باشد که افراد را به سمت طراحی سایت با وردپرس سوق داده است .توس وب برترین طراح قالب وردپرس است و مفتخریم که توانایی طراحی انواع سایت با وردپرس را داشته و تمامی مراحل طراحی قالب وردپرس توسط تیم توس وب انجام میشود و سایت ها اختصاصی خواهند بود

اما طراحی قالب وردپرس حرفه ای و استاندارد ، نیاز به دانش و تخصص بسیار بالا دارد تا شما بتوانید سایتی جذاب ، حرفه ای  و کار آمد را داشته باشید .
توس وب ، با توجه به تجربه بالا و همچنین دارا بودن متخصصین مجرب و البته بروز بودن اطلاعات و دانش فنی بالا  ، برترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه طراحی قالب وردپرس را به شما ارائه خواهد داد .

نکته قابل توجه در مورد توس وب :

در توس وب ، طراحی قالب وردپرس ، منطبق با آخرین استاندارد های جهانی وب و با رعایت تمامی اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و نیز طراحی  واکنش گرا و هماهنگ با اندازه های مختلف صفحه نمایش از جمله مانیتور، تبلت و گوشی های موبایل و … صورت می گیرید.
اگرچه طراحی قالب وردپرس در نگاه اول امری ساده به نظر می رسد ، اما در واقع طراحی یک قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای بسیار دشوار بوده و در پروسه طراحی قالب وردپرس باید به نکات کلیدی و اساسی دقت کرد تا در نتیجه یک قالب وردپرس حرفه ای خلق شود و رضایت مندی مشتریان را جلب کند .

کیفیت بالا در طراحی های ما  و جلب رضایت مشتریان تنها روش تبلیغات توس وب بوده است ،  پس در این راه همیشه تلاش خواهیم کرد که نسبت به رقیبان خود برتری های محسوسی را داشته باشیم و بتوانیم با تسلط کامل به دانش روز ، شما را از انتخاب توس وب به عنوان طراح قالب وردپرس خشنود سازیم و در کوتاه ترین زمان این مهم را به عینه تجربه کنید.ما تمامی طراحی ها را با توجه به نیاز مشتری و البته با توجه به سلیقه مشتری انجام خواهیم داد و اولویت ما در نظر گرفتن رضایت مشتری و پیشبرد کار با توجه به تایید مشتری خواهد بود تا در پایان طراحی پوسته وردپرس بتوانیم دقیقا همان طرح مد نظر شما را پیاده سازیم کنیم.

برخی از نکات کلیدی در طراحی قالب وردپرس توس وب :

  • طراحی قالب وردپرس متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری
  • پشتیبانی و رفع مشکلات سایت بدون دریافت هزینه اضافه!!
  • طراحی و راه اندازی وب سایت در کمترین زمان ممکن
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از خدمات و پشتیبانی
  • طراحی رابط کاربری بسیار حرفه ای
  • اضافه کردن بخشی به عنوان پنل تنظیمات اختصاصی به پیشخوان وردپرس  جهت مدیریت ساده ودر عین حال حرفه ای تر سایت
  • طراحی قالب وردپرس با در نظر گرفتن بحث امنیت سایت
  • طراحی قالب وردپرس با سرعت لود و بارگذاری بالا و کدنویسی استاندارد
  • ارائه آموزش های تصویری و ویدئویی جهت مدیریت سایت
  • امکان ارتقا سایت در آینده در صورت نیاز شما به یک امکان جدید
  • طراحی قالب وردپرس به گونه ای که کاملا با ورژن های جدید وردپرس مطابقت داشته باشد و در صورت بروزرساینی وردپرس و افزونه ها با مشکل مواجه نشود
  • آنالیز و بهینه سازی سایت پس از طراحی آن

 

طراحی قالب وردپرس

 

بی شک سوال دارید که پروسه سفارش طراحی قالب وردپرس به چه شکل است و چطور صورت می پذیرد:

برای سفارش طراحی قالب وردپرس باید از طریق فرم سفارش طراحی قالب وردپرس اقدام فرمایید. اما بطور کلی فرآیند دریافت سفارش‌های طراحی قالب وردپرس بصورت زیر است:

  • دریافت توضیحات و مستندات شما: شما شرح کاملی از فعالیت مجموعه‌ی خود، نیازها مجموعه و یا سایت و نیز مخاطبان خود برای متخصصین توس وب ارسال می‌نمایید. همکاران ما پس از بررسی توضیحات شما و ارائه مشاوره رایگان و تبادل نظر با شما ، پیشنهاد خود را ارائه میدهند.
  • عقد قرارداد : پس از هماهنگی شما و مجموعه توس وب قرارداد رسمی  که تمام موارد در آن مکتوب شده خدمات شما ارسال خواهد شد و پس از تایید بحث طراحی آغاز خواهد شد .
  • طراحی رابط کاربری : تمام مواردی که در مشاوره ها از سمت شما ارائه شد حاصل جمع بندی های اولیه از وب سایت به صورت یک طرح گرافیکی و تصویر در آمده و برای شما ارسال خواهد شد و پس از تایید شما به مرحله بعد خواهیم رفت
  • شروع کد نویسی : پس از تایید طرح گرافیکی ، گرافیک را تبدیل اچ تی ام ال و سپس تبدیل به قالب وردپرس خواهیم کرد . در این مرحله نیز طرح HTML  نیز برای شما ارسال خواهد شد و پس از تایید تبدیل به قالب وردپرس میشود .
  • راه اندازی و تحویل : پس از پایان کدنویسی قالب وردپرس شما به‌صورت آزمایشی روی یک هاست و دامنه توسط ما تست می‌گردد و کلیه‌ی فاکتورها از قبیل نمایش صحیح در مرورگر ها و رزولوشن های مختلف و سرعت بارگزاری وبسایت بررسی می‌گردند و دیگر موارد اولیه تست میگیرد و نحوه عملگرد پنل تنظیمات نیست بررسی خواهد شد و نیز پنل مدیریت و سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بررسی فرمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد و از طرف شما اعلام کردد برطرف خواد شد.
  • تحویل قالب وردپرس و شروع همکاری : پس از تایید شما قالب وردپرس طراحی شده بر روی هاست و دامنه شما راه اندازی خواهد شد و ما سایت را به شما تحویل خواهیم داد و شروع مشاوره های مربوط به افزایش بازید را آغاز خواهیم کرد و در طول فعالیت سایت شما در صورت بروز هرگونه مشکل ما پاسخگو خواهیم بود و مشکلات احتمالی را به صورت رایگان برطرف خواهیم نمود.

طراح قالب وردپرس ایرانی

اگر شما قبلا از قالب های فارسی سازی شده وردپرس و یا قالب های رایگان وردپرس استفاده کرده باشید حتما از مشکلات آنها با خبر هستید و به همین دلیل در حال حاضر به دنبال طراح قالب وردپرس ایرانی هستید و بیشک از اهمین قالب وردپرس ایرانی و طراحی قالب وردپرس ایرانی با خبر هستید . چند نکته کلیدی که در طراحی قالب وردپرس از اهمین بالایی برخوردارند را اشاره میکنیم .

  • پنل مدیریتی ساده
  • در دسترس بودن طراح
  • امکان ارتقاع امکانات سایت توسط طراح قالب وردپرس
  • قابلیت شخصی سازی با کمک طراح قالب وردپرس
  • طراحی رابط کاربری با سلیقه ایرانی
  • تحیلی وب سایت های رقیبان و کاربران سایت قبل از طراحی
  • امنیت بالا
  • دارای پشتیانی
  • و…

بهترین طراحی قالب وردپرس

بهترین طراحی قالب وردپرس از نظر ما شرکتی است که بتواند تمام نیاز هایتان را در سایت شما بگنجاند و شما نیز طرح اید آل خود را در سایت خود داشته باشید و در طراحی سایت وردپرس (طراحی پوسته وردپرس) از قالب های آماده و یا کد های آماده و افزونه های استفاده نشود و یک سایت کاملا اختصاصی و حرفه ای تحویل شما شود .تسلط کامل به کد نویسی باعث میشود در آینده در صورت نیاز به ارتقا به راحتی بتوانید امکانات جدیدی را به سایت اضافه کنید.

سفارش طراحی قالب وردپرس

جهت سفارش طراحی قالب وردپرس میتوانید از طریق لینک زیر ثبت سفارش انجام دهید و یا با شماره های ما تماس بگیرید. مشاورین ما همراه شما خواهند بود و شما را راهنمایی خواهند نمود تا بهترین و با کیفیت ترین قالب وردپرس که کاملا مناسب شماست و با سلیقه شما همخوانی دارد را برایتان طراحی کنیم.

سفارش طراحی قالب وردپرس

تلفن تماس چجهت مشاوره طراحی سایت وردپرس
۰۵۱-۳۸۸۴۶۰۲۷
۰۹۱۲۰۲۴۸۱۱۲
۰۹۳۶۷۹۸۸۱۱۲

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (10 امتیاز: 3,40 از 5)
Loading...

مشاوره رایگان

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم