051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

طراحی قالب وردپرس پزشکی

روزانه افراد بسیاری برای حفظ سلامتی و یا بهبود بیماری خود در اینترنت به جستجوی مطالب مفید که کاملا مستند و دارای منبع موثق باشد هستند،وب سایت های بسیاری در این مورد اطلاعاتی را درج کرده اند اما به یک سایت تفریحی که مطالب پزشکی نوشته است کمتر میتوان اعتماد کرد تا یک وب سایت تخصصی مربوط به یک متخصص یا پزشک چیره دست.طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس پزشکی با اهداف ویژه ای راه اندازی می شوند.
و در کل وب سایت یک پزشک همانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد .

طراحی قالب وردپرس پزشکی

طراحی قالب وردپرس پزشکی

شرکت طراحی قالب وردپرس توس وب در زمینه های مختلفی اقدام به دریافت سفارش می کند ، یکی از این موارد طراحی قالب وردپرس پزشکی می باشد که با توجه به نیازهای پزشک و یا کلینیک های درمانی مورد نظر طراحی می شود.
بنابراین برای پزشکانی که می خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق کاری خود را اطلاع رسانی نمایند داشتن یک وب سایت ضروری است.

مواردی که در طراحی قالب وردپرس پزشکی در نظر گرفته می شود

با توجه به اینکه یک پزشک و یا تیم پزشکی و … وقت زیادی برای مدیریت سایت و درج محتوا ندارند اولین اولویت در طراحی قالب وردپرس پزشکی سادگی کار با پنل سایت میباشد تا پزشک و یا مدیر سایت بتواند به راحتی محتوای مد نظر را درج کند.

اولویت بعدی یک قالب وردپرس پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشک و یا پزشکان و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.نمایش معرفی (درباره ما) و رزومه ی پزشک (پزشک های مجموعه)، اطلاعات تماس، مطب و یا کلینیک و تخصص ها از اولویت بالایی برخوردار بوده که باید در طراحی قالب وردپرس درنظر گرفته شود. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک یا مجموعه و یا بیمارستان طراحی شود،ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل و نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل و همچنین قابلیت هایی جهت ارتباط با پزشک و نیز تعیین وقت و …

آیا وبسایت برای یک پزشک و یا کلینیک و بیمارستان درآمد زایی دارد؟؟؟

توس وب پس از طراحی قالب وردپرس پزشکی مواردی را به صورت مشاوره رایگان به مدیر سایت آموزش خواهد داد که چطور برای افزایش تعداد مراجعین و بیمار ها میتواند اقدام نماید و با درج مطالب و یا ارائه خدمات متفاوت باعث افزایش مراجعه شوند.

و موفقیت یک سایت پزشکی، کشاندن کاربران و بیماران به سایت با استفاده از نتایج به دست آمده درسرچ های افراد مختلف در گوگل می باشد.
در صورتی که سایت پزشکی در زمینه ی کاری خود و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل و نتایج اول گوگل حضور داشته باشد میتواند کاربران و مراجعین بسیاری را جذب نماید. شرکت طراحی قالب وردپرس توس وب با تجربه ی بسیاری که در این زمینه دارد میتواند تمامی اصول بهینه سازی و سئو را در طراحی قالب وردپرس پزشکی رعایت نماید  تا نتیجه مثبت حاصل شود.

طراحی قالب وردپرس پزشکی

جهت طراحی قالب وردپرس پزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید

سفارش طراحی قالب وردپرس

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
کلمات کلیدی:

طراحی قالب وردپرس مذهبی

طراحی قالب وردپرس حرفه ای

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم