051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

ساخت سایت در مشهد

ساخت سایت در مشهد و طراحی سایت در مشهد یکی از راه‌‌های رونق کسب و کار و بازاریابی، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی است. مشهد نیز به عنوان یک شهر صنعتی و جمعیت حدود ۴ میلیون نفر، بازار پر رقابتی در حوزه‌های مختلف کسب و کار داشته و مدیران را به استفاده از پلتفورم‌های بازاریابی اینترنتی وا داشته است. از طرفی اطلاع رسانی از طریق پایگاه داده‌ای بسیار راحت تر انجام شده و ساخت سایت در مشهد را به یکی از الزامات مجموعه‌های فعال تبدیل نموده است. توس وب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه ساخت سایت در مشهد و دیگر شهرها توانسته با خدمات متنوع خود، پکیج جامعی را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد. با ما همراه باشید . .

ساخت سایت در مشهد

ساخت سایت در مشهد

ساخت سایت در مشهد توسط تیم حرفه‌ای
تیم حرفه‌ای و مجرب توس وب در امر ساخت سایت در مشهد، کلیه امکانات لازم را در اختیار گرفته تا طراحی سایت با بالاترین کیفیت صورت پذیرد. جلوه سایت و زیبایی شناسی و از طرفی سلیقه مخاطبان بخصوص در مشهد ، کاملا در نظر گرفته شده و از همه لحاظ آزمایش‌های کیفی انجام شده است. توس وب با طراحی سایت تحت سیستم وردپرس، آمادگی کامل شما در فضای مجازی را تضمین و ابزار حرفه‌ای برای رقابت را برای مجموعه شما فراهم می‌نماید.

  • طراحی سایت با قالب‌های اختصاصی وردپرس
  • پشتیبانی دائمی سایت با دفتر فعال در مشهد
  • طراحی سایت خبری، شرکتی، فروشگاهی، بلاگ و …

ساخت سایت در مشهد با قابلیت‌های منحصر به فرد
تیم طراحی قالب ودرپرس و طراحی سایت توس وب پیش از طراحی سایت، بررسی دقیقی بر نیاز‌های شما انجام داده سپس با توجه به بودجه‌ و همچنین بازار هدف، طراحی سایتتان را شروع خواهد نمود. از طرفی برای طراحی ظاهر سایت، کلیه شاخصه‌های موثر در جذب مخاطب و همچنین نگاه مدیریتی و سازمانی شما را لحاظ می‌کند. توس وب با ایجاد امکاناتی مانند تغیر رنگ در پنل کاربری، این امکان را برایتان ایجاد نموده تا در فواصل دلخواه، پیکربندی ظاهر سایت خود را بتوانید به راحتی تغیر دهید.

سرعت بالا، سئوی بهینه، امنیت مناسب
با توجه به فضای رقابتی موجود، توس وب تمرکز ویژه‌ای بر سرعت سایت، سئو و امنیت آن داشته و طراحی سایت را به گونه‌ای انجام داده تا هیچ خللی برای انجام برنامه‌های بازاریابی خود در فضای مجازی نداشته باشید. همچنین امکانات ویژه‌ای برای انتشار محتوا و نمایش صحیح آن ایجاد نموده تا از طریق بازاریابی محتوایی بتوانید به جذب بازار هدفتان بپردازید.

ساخت سایت در مشهد با پشتیبانی دائمی
ما از دغدغه مجموعه‌های سازمانی، کسب و کارهای فعال در مشهد کاملا آگاهیم و از این رو برای اطمینان خاطر شما عزیزان، تیم پشتیبانی فعال را ایجاد نموده‌ایم تا در هر زمان پاسخ گوی نیاز شما عزیزان باشد. در صورتی که در تغیر بخش سایت و انجام مواردی خاص با مشکل مواجه شدید، به راحتی می‌توانید از طرق مختلف با تیم پشتیبانی ما ارتباط بگیرید تا به مشکل شما رسیدگی شود. برای راحتی هر چه بیشتر شما در استفاده از سایت طراحی شده، فایل آموزشی در اختیارتان قرار گرفته و همانطور که اشاره شد تیم پشتیبانی نیز در خدمت شما خواهند بود.
هزینه ساخت سایت در مشهد
خوشبختانه ساخت سایت در مجموعه توس وب، با رنج قیمتی متفاوت صورت گرفته و با توجه به بودجه‌ای که دارید، طراحی سایت به بهترین شکل برای شما انجام می‌شود. توس وب در تلاش است تا جای ممکن با قیمت مناسب، بالاترین سطح کیفی در ساخت سایت در مشهد را به متقاضیان گرامی ارائه دهد. برای تخمین هزینه دقیق تر، نیاز هست تا موارد مورد نیاز شما و همچنین کسب و کارتان بررسی شود. برای این کار می‌توانید از مشاوره رایگان پیش از خرید ما همین حالا استفاده کنید. امیدواریم بتوانیم با ارئه خدماتی مفید و منحصر به فرد، همکاری رضایت بخشی را با شما عزیزان تجربه کنیم.

جهت مشاوره طراحی سایت در مشهد و ساخت سایت در مشهد توسط تیم حرفه ای توس وب  با ما تماس بگیرید

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (2 امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

برنامه نویس وب در مشهد

طراحی سایت در بانه

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم