051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

فردای فیلترینگ اینستاگرام

از فردای فیلترینگ اینستاگرام چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اخیرا خبرهای رسیده نشان از آن دارد که مسئولین پس از فیلترینگ تلگرام برنامه فیلترینگ اینستاگرام را در دستور کار خود قرار داده اند. این خبر که تا کنون بیشتر شایعه بود اکنون رنگ واقعیت به خود گرفته و جدی شده است. مسئولین معتقد هستند تا زمانی که پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی که بسیار قوی عمل می کنند در ایران درحال فعالیت باشند هیچ وقت توجه مخاطبان ایرانی به پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی جلب نخواهد شد. از این رو با توجه به حمایت از تولیدات ملی، این برنامه ها فیلتر می شوند.
اما اگر اینستاگرام فیلتر شود، فردای آن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ بسیاری از کسب و کارهای نوپا و آنلاین که وقت و هزینه بسیاری صرف کرده اند و در صفحات اینستاگرام خود مشغول به فروش و ارائه خدمات و جذب فالوور هستند باید چه کنند؟
ممکن است عده ای تصور کنند سرنوشت فیلترینگ اینستاگرام هم مانند سرنوشت فیلترینگ تلگرام خواهد بود اما در واقع چنین اتفاقی نخواهد افتاد و پس از فیلترینگ کاربران به زودی استفاده از این برنامه را به فراموشی خواهند سپرد. زیرا اینستاگرام مانند تلگرام هیچ نسخه ضد فیلتری ندارد و همچنین استفاده از اینستاگرام با فیلترشکن علاوه بر سرعت بسیار بالا نیازمند صرف حجم اینترنت بسیار زیادی است.
اما چه راهکاری برای افردی که کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند وجود دارد؟ در واقع چه کنیم که این فیلترینگ ها روی کسب درآمد ما تاثیری نداشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ را دریافت کنید.

فردای فیلترینگ اینستاگرام

فردای فیلترینگ اینستاگرام

اینستاگرام تنها برنامه ای برای بازاریابی است.

همانطور که میدانیم علیرغم این که اینستاگرام بسیار پیشرفت کرده و روز به روز به امکانات آن افزوده شده است اما هیچ امکانی برای فروش محصول و یا پرداخت آنلاین در آن وجود ندارد. برای افرادی که مسئول توسعه برنامه اینستاگرام هستند اضافه کردن یک امکان پرداخت آنلاین به این برنامه هیچ کار دشواری نیست اما این کار را انجام نمی دهند زیرا فروش محصول از اهداف این اپلیکیشن نیست. پس در واقع اینستاگرام محلی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین نیست و کاربران باید کسب و کار خود را به شیوه ای مطمئن تر راه اندازی کنند و سپس برای جذب مخاطب و بازاریابی برای کسب و کار خود از اینستاگرام کمک بگیرند.

راه اندازی کسب و کار آنلاین به شیوه ای مطمئن

شبکه های اجتماعی بسیاری تاکنون ایجاد شده اند و برای مدتی پر مخاطب بوده اند و پس از آن دچار افول شده اند. شما هیچ کنترلی روی اتفاقاتی که برای یک شبکه اجتماعی می افتد ندارید زیرا مسئول آن نیستید و کسب و کاری که بر بستر شبکه های اجتماعی راه اندازی می کنید کسب و کاری متزلزل خواهد بود و با فروپاشی و یا از دسترس خارج شدن آن بستر سرمایه خود را از دست خواهید داد. فراموش نکنید که در یک کسب و کار آنلاین مخاطبان و سابقه فعالیت شما تنها سرمایه شماست.
راه اندازی یک وب سایت مطمئن ترین راه برای فعالیت به صورت آنلاین است. در واقع تمامی مسئولیت یک سایت در اختیار خودتان است و حتی تا هر زمان که خودتان مایل باشید نام و برند شما پابرجا خواهد ماند.
اغلب افراد به دلیل رایگان بودن اینستاگرام به سراغ آن رفته اند اما در این مرحله که قرار است اینستاگرام فیلتر و از دسترس خارج شود متحمل ضرری به اندازه تمامی سرمایه که صرف کرده اند و حتی به دست آورده اند شده اند.
اما هنوز هم راه چاره ای وجود دارد. فیلترینگ اینستاگرام هنوز اتفاق نیوفتاده است و تنها خبر قطعی آن رسیده است، حتی بعد فیلترینگ تا مدتی کاربران به علت وابستگی به اینستاگرام فعالیت خود را تحت هر شرایطی ادامه خواهند داد و استفاده از اینستاگرام را به تدریج ترک خواهند کرد. پس هنوز هم فرصت دارید که وب سایت خود را راه اندازی کنید.
با ثبت دامنه و راه اندازی وب سایت در این مدت کوتاه تمامی فعالیت های خود را متوقف کرده و به تبلیغ نام سایت خود بپردازید و از مخاطبان بخواهید تا نام سایت شما را به خاطر بسپارند و یا دخیره کنند و از این پس از طریق سایت با شما در ارتباط باشند.

برای راه اندازی سایت در ۲ روز و با مبلغ کمتر از ۱ میلیون تومان با شماره های داخل سایت یا صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

نمونه های سایت آماده در فروشگاه قالب وردپرس توس وب قابل مشاهده کنید.

با راه اندازی یک سایت علاوه بر این که در رابطه با پابرجا ماندن کسب و کار خود به آرامش خاطر می رسید به مخاطب خود نیز اطمینان خاطر می دهید. کاربران به خرید کردن از یک سایت معتبر بیشتر علاقه نشان خواهند داد تا یک صفحه اینستاگرام که مشخص نیست نام و نشان آن چقدر اعتبار دارد.

سایر اقداماتی که باید در این فرصت کم انجام دهید

اینستاگرام به شما کمک میکند که به آسانی با کاربران خود تعامل برقرار کنید و بیشترین علت جذابیت آن نیز همین مورد است. نگران نباشید از آنجا که علم و دنیا حرکتی رو به جلو و رو به پیشرفت دارد قطعا با از صحنه خارج شدن یک شبکه اجتماعی مورد دیگری جایگزین آن خواهد شد. برای این که ارتباط خود با مخاطبانتان را از دست ندهید از آن ها بخواهید ایمیل خود را از طریق دایرکت در اختیار شما بگذارند. پس از این تمامی رویداد های سایت خود را از طریق ایمیل برای آن ها ارسال کنید و چنانچه جایگزینی برای اینستاگرام در نظر گرفته شد آن ها را از فعالیت خود در محل جدید مطلع سازید.
با سئو ی خوب سایت خود و ویدئو مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ می توانید به آسانی برندسازی کنید به طوری که به عنوان یک نام در ذهن همگان نقش ببندید و با یک سرچ کوتاه در گوگل دیده شوید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

آموزش بازگرداندن ویرایشگر قدیمی وردپرس در نسخه ۵

رونمایی از لوگوی جدید توس وب در سال جدید

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم