051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت

امروزه شرکتهای فراوانی جهت طراحی سایت وجود دارد

معیارهای فراوانی برای انتخاب یک شرکت وجود داره که ما فقط به چند مورد اصلی اشاره میکنیم

اکثر افراد وقتی نیاز به طراحی سایت جدید و یا تغییر website فعلی خود دارند، به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستند.

شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما چه معیارهایی برای انتخاب بهترین آنها وجود دارد؟

شرکتی که بتواند نیازهای کسب و کار شما را درک و تامین کند، بنابراین باید یکی از بهترین شرکتها را برای این کار انتخاب کنید. این کار، کاری نیست که با عجله انجامش دهید و بهتر است قبل از تصمیم‌گیری و عقد قرارداد، تحقیقاتی در این خصوص انجام دهید. یک وبلاگ خوب ممکن است باعث افزایش فروش و درآمد شما بشود. از طرفی ،  یک سایت که ضعیف طراحی شوده باشد می تواند برای کسب و کارتان مایه آبروریزی باشد . در اینجا میخواهیم  بگوییم که اگر بخواهید با شرکتی قرارداد ببندید، چه چیزهایی را مد نظر داشته باشید تا در آینده پشیمان نشوید.

انتخاب شرکت طراحی سایت

۱- مهارت : در طراحی مهارت  لازم است ولی کافی نیست. باید در خصوص مهارت‌های مختلف شرکت  مورد نظر اطلاعات کسب کنید. یک شرکت خوب باید اطلاعات کافی در خصوص  CSS، JavaScript ، HTML و اکثر زبان‌ها داشته باشد. در بین کارکنان باید افرادی حرفه‌ای در زمینه های گرافیک ، HTML، CSS  php و سایر حوزه‌ها وجود داشته باشند.

۲-  تجربه : بیشتر مردم فکر می‌کنند که هرچه تجربه یک شرکت طراحی سایت بیشتر باشد، آن شرکت طراح بهتر است. در بعضی موارد ممکن است این طرز فکر درست باشد، اما تجربه فقط به این معنی نیست که شرکت  دارای مهارت‌ها و استعداد لازم برای برآوردن نیازهای کسب و کار شما می‌باشد. این شرکت ممکن است بتواند وبلاگی زیبایی برای شما به ارمغان آورد اما ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد در این صورت منفعتی هم برای شما ندارد. پس بدانید که طراحی وبلاگ یک کار کاملاً خلاقانه است و حتی یک شرکت  کوچک هم در صورت داشتن مهارت، استعداد و منابع لازم می‌تواند وب‌ سایت خوبی برای شما طراحی نماید. و در نهایت اینکه، مهم نیست که شرکت دارای تجربه زیادی هست یا خیر، مهم این است که بتواند نیازمندی‌های شما را درک کرده و پروژه را بر اساس احتیجات شما تحویل دهد.

۳- قیمت گذاری : پس از گشت و گذار در اینترنت در تبلیغاتهای شرکتها  با مواردی برخورد میکنید که شما را در مورد قیمت واقعی طراحی سایت متعجب می سازند. از قیمت های بسیار ارزان تا رقم های هنگفت و نجومی. هر دو نوع تبلیغات لفظ حرفه ای را دارند اما راز این تفاوت قیمت ها در طراحی سایت بر می گردد به نحوه طراحی و برنامه نویسی ها. عده ای از طراحان سایت با استفاده از طرح ها و برنامه های از پیش طراحی شده در عرض چند ساعت سایتی را برای شما راه اندازی می کنند اما نکته اینجاست که همین سایت برای ده ها نفر دیگر نصب می شود فقط ممکن است متون ، عکس ها و محتوای تغییر کند. اگر برای شما مهم نیست که وبسایت شما کپی از وبلاگهای دیگر باشد می توانید با صرف هزینه بسیار اندک صاحب چنین سایتهایی شوید. اما اگر در نظر دارید وب شما سفارشی و اختصاصی باشد قیمت تمام شده طراحی و راه اندازی  شما بسته به سفارش شما بالاتر خواهد بود. و البته در مواردی خواص افراد و شرکت ها هزینه های بالای اجاره و اینترنت و … را از مشتریان خود دریافت مینمایند و هزینه ها را بالا می گویند.

و در انتها در صورت دسترسی به مشتریان شرکت های طراح نظرات آنها را در مورد نحوه ارائه خدمات شرکت مورد نظر جویا شوید .

انتخاب شرکت طراحی سایت

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
کلمات کلیدی:

چطور بازدید سایت خود را بالا ببریم

بهینه سازی سایت با استفاده از تگ ها

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم