051-38846027 021-44767960
09120248112 09367988112

طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

هر روز که افراد با ما تماس میگیرند و در مشاوره طراحی قالب وردپرس از ما این موضوع را میپرسند که آیا شما طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو (responsive) انجام میدهید؟ بله توس وب طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو (طراحی پوسته وردپرس واکنشگرا) انجام میدهد.اگه با کلمه ریسپانسیو  و واکنشگرایی آشنا نیستید با ما همراه باشید تا به صورت کامل این موضوع را برای شما شرح دهیم تا با این تکنولوژی آشنا شوید.

طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو به چه معناست ؟

قالب وردپرس واکنش گرا یا همان قالب وردپرس ریسپانسیو (responsive) قالبی است که اندازه و چیدمان اجزای آن شناور است و با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف تغییر می کند تا کاربران صرف نظر از اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا صفحه نمایش متوسط و بزرگ داشته باشند مانند تبلت، لپتاپ و کامپیوترهای رومیزی، تجربه کاربری راحتی داشته باشند.

 

نمونه ای از ریسپانسیو سایت توس وب :

طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

 

تفاوت طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو و غیر ریسپانسیو در چیست ؟

زمانی که شما یک سایت ریسپانسیو را در مرورگر کامپیوتر خود باز کنید و به آهستگی پنجره مرورگر را کوچک کنید متوجه میشوید که اگر سایت واکنش گرا باشد اندازه و چیدمان اجزای آن مطابق با تغییر عرض صفحه تغییر می کند به گونه ای که هیچ اسکرول افقی پدید نمی آید و فقط نوع طراحی آن تغییر میکند.اما در یک قالب وردپرس که ریسپانسیو نباشد زمانی که شما عرض صفحه را کوچک کنید و یا با یک دستگاه با مانیتور کوچک تر سایت را ببینید برای شما یک اسکرول افقی ظاهر میشود که نشان دهنده این است که سایت قالب وردپرس شما به صورت ریسپانسیو طراحی نشده است.

ریسپانسیو از آنجا شکل گرفت که کاربران برای مشاهده سایت شما علاوه بر کامپیوتر و لپتاپ از انواع موبایلها و تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمند استفاده میکردند و در کشور ما نیز به هر سو که نگاهی بیندازیم انواع گوشی ها و تبلت ها را در دست مردم می بینیم و با توجه به ارائه خدمات نسل جدید اینترنت پر سرعت ۳G , 4G توسط اوپراتورهای تلفن همراه، روند رو به رشد استفاده از این دستگاه ها برای اتصال به اینترنت و مرور صفحات وب امری بدیهی است. بنابراین سایزهای مختلف و رزولوشن های مختلف این دستگاهها تبدیل به مشکل بزرگی برای نمایش صحیح یک سایت شده بود.

برای رفع این مشکل در ابتدا طراحی نسخه موبایل سایت مرسوم شد. اما طراحی یک نسخه متفاوت علاوه بر طراحی قالب وردپرس امری هزینه بر بود . بنابراین طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو و واکنشگرا برای رفع این مشکل به میدان آمد و بوسیله آن یک قالب وردپرس به گونه ای طراحی می شود که اجزای آن شناور بوده و خود را با هر صفحه نمایشی چنان تطبیق دهد که کاربران از هر دستگاهی که استفاده کنند تجربه کاربری راحتی داشته باشند. آمارها حاکی از آن است که سایت هایی که بصورت واکنش گرا طراحی شده اند نسبت به رقبای خود دارای مزیت هستند و نرخ پرش بازدیدکنندگانی که از موبایل و تبلت استفاده می کنند در آنها کمتر است.

آیا طراحی قالب وردپرس واکنشگرا تاثیری در نتایج گوگل دارد؟

بله صد درصد و گوگل نیز به این موضوع اشاره کرده که به سایت هایی که به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشند اهمیت بیشتری میدهد و این موضوع در حال حاضر در سئو سایت ها و نتایج آن ها دیده میشود و شما میتوانید یک سایت را با یک کلمه ثبت کنید و خواهید دید که رتبه سایت در سیستم شما و تلفن همراه شما متفاوت میباشد.و البته گوگل در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ طبق اطلاعیه ای و با توجه به آمار منتشر شده در مورد استفاده کاربران از تلفن همراه اعلام نمود که از این پس روبات های گوگل به صورت Mobile First Indexing فعالیت می کند.

به این معنی که خزنده گوگل در درجه نخست ورژن موبایل یک سایت را ایندکس مینماید و آن را برای سایت در نظر میگیرد، مثلا اگر سایتی در نسخه موبایل خود بخشی از اطلاعات صفحه را نمایش نمی دهد، ملاک گوگل برای محتوای صفحه نسخه موبایل خواهد بود و نه نسخه دسکتاپ وب سایت.پس اگر قبلا اقدام به طراحی قالب وردپرس کرده اید و از تکنولوژی ریسپانسیو (responsive) اسنفاده نکرده اید بهتر است همین حالا اقدام به سفارش طراحی قالب کنید تا تاثیر منفی گوگل برای شما اعمال نشود.

سفارش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو

حالا اگر تصمیم گرفته اید تا یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو باشد ما میتوانیم بهترین خدمات مرتبط با طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو را به شما ارائه دهیم.

جهت سفارش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو کلیک کنید.

 

اشتراک کذاری در :
به این مطلب امتیاز دهید :
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز (1 امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

طراحی قالب وردپرس فروش فایل

طراحی پوسته وردپرس

سوالات متداول

توس وب تضمین میکند مطابق با مفاد قرارداد رسمی که درابتدا, متناسب با نیاز مشتری تنظیم شده عمل نماید (تحویل به موقع – پشتیبانی پس از تحویل – رعایت استاندارد های جهانی)

پشتیبانی دارای محدودیت زمانی نبوده و ما پاسخگوی تمامی مشکلات و خطاهای احتمالی سایت شما هستیم.

طراحی اختصاصی توسط تیم حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده و با رعایت استانداردهای جهانی وب

تیم توس وب تلاش کرده تا تمامی موارد امنیتی که مربوط به کدنویسی قالب ها بوده را رعایت کند.

بله – پس از طراحی فایل های آموزشی به صورت متنی یا ویدئویی در اختیار شما قرار می گیرد.

خیر، کارکردن با سایت بسیار آسان است، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توس وب از بروزترین تکنولوژی های مورد استفاده در وب از قبیل PHP,HTML5,CSS3,Java Script,Bootstrap استفاده می کند.

بله، قالب هایی که توسط توس وب طراحی می شوند منطبق با آخرین استانداردهای جهانی وب ( استاندارد کنسرسیوم جهانی وب = html css
استاندارد ECMA = استاندارد کدهای جاوا اسکریپت ) می باشد.

هزینه طراحی قالب وردپرس، بر اساس امکانات و نیاز های مشتری تعیین می گردد که در بخش تعرفه ها توضیح داده شده است.

پاسخ این سوال را می توان در چند جمله اینگونه بیان کرد :

پشتیبانی حرفه ای – طراحی متناسب با سلیقه و نیازهای مشتری – حجم کم کدنویسی پائین و سرعت لود بالا

با توجه به نوع وبسایت و امکانات آن بین ۲۵ تا ۶۰ روز متغیر می باشد.

چرا به توس وب اعتماد کنیم ؟

توس وب یک سایت رسمی می باشد و همچنین دارای گواهی نامه های معتبر ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه و تجارت الکترونیک , نماد ساماندهی از وزارت ارشاد و درگاه پرداخت ایمن بانک ملت ) می باشد

ساماندهی
خانواده توس وب
خوشحالیم که افتخار همراهی شما عزیران را داریم